搜尋此網誌

2015年6月5日 星期五

第一條自拍自剪嘅youtube 片誕生了「帶媽媽去旅行 - 京都篇 (Part 1)」



第一條自拍自剪嘅youtube 片誕生了「帶媽媽去旅行 - 京都篇 (Part 1)



早晨呀! 今朝有兩件事要宣布!!!


第一件事:

我覺得自己好叻豬~ 我兩個星期前衝入Apple買左部Macbook Pro, 然後喺Apple上左兩堂一對一嘅Final Cut Pro課程,然後又請教一下Hana 同埋Channel-Sproduction crew! 就這樣我第一條自己拍自己剪嘅片 - 《帶媽媽去旅行 - 京都篇 (Part 1)》經巳順利誕生~!! Please take a look !


Video Link: http://youtu.be/SjEkUKLDegM

YouTube Channel: Channel-S HongKong


條片我用左大約5個鐘去剪~ 希望大家睇完都覺得唔會太差D咩意見跪求話我知,因為我想做得更好




第二件事:

今日66號,時間大約315分,我同 Hana 小花、Paul哥、EdwardChris 會喺尖沙咀The One (室內)參加 Street Workout World Cup 香港站表演賽,如果有時間就黎支持下我啦~ 由參加到排練到比賽都只係20日,期間各有各忙,只係練左幾次,哈哈希望到時唔會出醜啦! 一陣見到面一齊影張相留個念啦Please ~~

See You There~!


沒有留言:

張貼留言